poniedziałek, 18 lutego 2013

100 dn.

Witam :)
Dawno mnie tu nie było :P cóż mogę powiedzieć na swoją obronę ? :/ Na pewno jednym z czynników jest to że pożyczyłam siostrze laptop bo chciała napisać sobie jakąś prace a po drugie brak czasu na cokolwiek :P
Co u mnie ? Hmm przez prawie 2 miesiące tak dużo się nie zmieniło. Opisując chronologicznie na początku Sylwester :) Sylwester w gronie bardzo bliskich i bardzo dalekich znajomych (takie 2 skrajności) ale i ta bardzo dobrze się bawiłam :P Następnie rocznica śmierci Karoliny, tak tak to już rok. Później długo długo nic ciekawego. 4 luty- 18 urodziny mojego chłopaka :) Mam już tak starego chłopaka :D Bardzo mile spędziliśmy ten dzień :) 8 luty- Studniówka :) co prawda nie moja, byłam tylko osobą towarzyszącą kolegi z bursy ale wybawiłam się zajebiście :) Do tej pory mam odciski a paznokcie u stóp są tak zmasakrowane że cieszę się że nie ma póki co lata i nie będę ich pokazywać :D No i od 9. mam ferie :) 10. przyjechała do mnie Ewa byłyśmy u mnie do 13, później pojechałyśmy do niej abym mogła 14. zrobić niespodziankę chłopakowi swoją obecnością :P Niespodzianka się udała a ja byłam jeszcze bardziej zaskoczona ponieważ dostałam prezent (a była mowa że nie chce prezentu bo ja nie uznaje Walentynek) - bransoletkę srebrną :) Prosta ale ładna :)
A teraz porcja zdjęć ze Studniówki :)
 Powyżej z moim partnerem :)



 W następnej notce dodam zdjęcia z pobytu Ewy u mnie :)
xoxo.
D.

1 komentarz: