czwartek, 27 października 2011

:]

Hej :)
Yeaa wreszcie znalazłam chwilę czasu i dostępu do prywatności, nikt mi nie zagląda przez ramie co robię :) więc skorzystałam z tej cudownej okazji weszłam na bloga :P
Już się nie mogę doczekać jutra ^^ wreszcie do domu ! :p całe 4 dni 'nic nie robienia' :) już wymyślam outfity na święta w końcu zapewne zobaczę większość byłych znajomych, trzeba jakoś wyglądać :) zauważyłam że jestem przewrażliwiona na punkcie wyglądu, ja nie wiem co się w ogóle ze mną stało :/ bez makijażu paraduje tylko i wyłącznie wieczorem noo chyba że mam jakiś zły dzień tak jak na przykład dzisiaj i całe po południe leże w łóżku udając że śpię :D a właśnie dzisiaj co mnie wyjątkowo zaskoczyło koleżanka która zazwyczaj była w stosunku do mnie wycofana i raczej negatywnie nastawiona stwierdziła że mnie lubi :) ostatnio bardzo duużo osób mnie zaskakuje, co jest dziwne twierdzą z że mnie lubią :o dziwi mnie to gdyż w gimnazjum byłam osobą powiedzmy to mało lubiana .. no i kurde Wodo i Paweł przyszli ciąg dalszy nastąpi ...
Edit:
`To, że nie okazuję moich uczuć wobec Ciebie wcale nie znaczy że ich nie mam. Wręcz przeciwnie - przerastają mnie.
troszkę mnie nie było :P cóż czasami tak bywa. oczywiście straciłam wątek. wiem na pewno że 4 dni przeleciały mi przez palce :d niedobrze... zauważyłam że strasznie marnotrawię czas, ta świadomość jest okropna :/ szczerze gdy pomyślę sobie o jutrze to mi się odechciewa. z jednej strony tęsknie za moimi ludźmi a z drugiej .. szkoła :< jak ja nie lubię szkoły. w sumie chęć zobaczenia tych wariatów jest większa :P
przefarbowałam włosy na ciemny brąz w tym kolorze mam też teraz brwi przez co wyglądam nieco komicznie z moją bladą cerą. Siostra mówi że jestem jak główna bohaterka Zmierzchu hmm.... tu bym polemizowała ale każdy ma prawo do własnego zdania :) Ogólnie jak to bywa 1 listopada byliśmy na cmentarzu. W sumie nie spotkałam nikogo z bliskich znajomych, ale za to chłopak który kiedyś mnie olał, był wyjątkowo zdziwiony moim wyglądem, gdy koło niego przechodziłam uśmiechnął się czyli stawiam że lepiej teraz wyglądam :D
Uwielbiam być sama w domu ^^ zaraz zapale świeczki i kadzidełka włączę muzykę i jak to zwykle bywa dam się ponieść bitowi :D nie palę już 4 dzień i mnie strasznie ciągnie ... dobrze że nie wzięłam fajek od siostry a z tego co wiem w domu żadnych nie ma więc jestem bezpieczna :P

Jak miło było usłyszeć ten głos chociaż przez chwile ^^

Mam obecnie włosy koloru ciemnego brązu a teraz marzy mi się takie :P
nowe motto : Życie nie jest sumą Twoich oddechów, lecz chwil, które zostawiają Cię bez tchu. ;)
Teraz mam zamiar ogarnąć polski ciekawe jak mi to wyjdzie :P

xoxo.
D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz