sobota, 16 czerwca 2012

105.

No hej wszystkim :)
Dzień spędziłam na 'nic nie robieniu' a powinnam zrobić mapę na praktyki :/ zrobiłam chociaż pranie i wyprałam buty ręcznie bo w czwartek jedziemy z bursiakami na Gore Kamieńsk wiec potrzebne będzie wygodne obuwie :p chociaż tyle dobrego w tym tygodniu ...
Za jakieś 3 h 17 lat temu urodziłam się :p Tak tak jutro mam urodziny :P z jednej strony ciesze się bo za rok będę pełnoletnia i zrobię sobie prawko chociaż tyle ze nie będę musiała się nikogo prosić żeby mnie podwiózł, poza tym Konrad z Adim chcieli zrobić mi niespodziankę urodzinowa niestety moja kochana mama kiedy poprosiłam żeby mnie jutro wcześniej zawiozła bo jestem umówiona stwierdziła ze chyba jestem za młoda takie spotkania integracyjne -.- nienawidzę jej i tego z jaka łatwością potrafi zabierać mi okazje bycia szczęśliwa.
Babcia do mnie dzwoniła żebym ja odwiedziła, hmm ciekawe po co ^^ coś mi się wydaje ze u niej jest koniec tęczy i garnek złota :p w końcu jak ona to stwierdziła jestem najmłodsza wnuczka która nie zarabia to może mnie wspomoże finansowo co by się przydało bo mam wolny poniedziałek i chciałam zrobić przejście po sh może coś ciekawego bym znalazła.
Jestem umówiona na tatuaż 4 lub 11 września :) taka jestem szczęśliwa :) po prostu rzygam tęcza :D tyle ze będę musiała trochę schudnąć ale teraz mam świetny powód :) mam nadzieje ze matka mnie nie wystawi i pojedzie ze mną podpisać ta jebana zgodę.
Wczorajszy wieczór był trochę dziwny, zazwyczaj nie płacze bez powodu a tu taki psikus takie 2 czerwone strumyki po łzach które podraznily policzki ;p 
Zmykam sie wykompciac :D
 tak na koniec pozycja psa :p
 jak eis ćwiczyło jogę to była to jedna z tych bardziej lubianych pozycji :p
ps. To ładnie Polska przejebała Euro :)
Dobranoc :***
xoxo.
D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz