sobota, 9 lipca 2011

70.

Hej :)
Jak na razie  wakacje mijają w dość pochmurnej aurze :( cały czas albo pada albo zbiera się na deszcz i tak w kółko :/
Co do mnie moja dieta poszła się jebać za sprawa okresu. Jak ja tego nienawidzę to małą bania ale za to stałam się lepszym człowiekiem :) Jestem milsza i do tego przeprosiłam byłego "kolegę" za to że rok temu po zerwaniu kontaktu nazwałam go gejem :D Duma mnie przepełnia :) Do tego postanowiłam przefarbować się na blond :) od dziecka marzyłam żeby być blondynką i będę ale tylko na trochę ponieważ na razie użyje szamponetki żebym mogła coś zrobić jeśli efekt nie będzie mi się podobał :P
w czwartek przyjeżdza chłopak mojej siostry zostaja do wtorku i jada do Soliny wreszcie bo mam już jej dość :) w piątek przyjeżdza tata i ma mi wreszcie dać prezent urodzinowo-imieninowy :P
chce 1 września :D
xoxo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz