czwartek, 21 lipca 2011

74.

Strasznie mi się nie chcę ale obiecałam a ostatnio staram się podtrzymywać danego słowa :)
 Baleriny: no name. Ale za to mają wzór który mi się podoba i są bardzo wygodne :)
 Okulary: Cropp

 Bluzka biała i różowa : New Yorker. Przepraszam za to że różowa jest taka pomięta ale rzuciłam ja do prania i się pomięła :D co do niej to kupiłam ją za 20 zł z przeceny a w Cubusie jest za 49 zł wręcz identyczna, nieznacznie różni się kolorem :D
 Sukienka : no name. To podobno mój kolor :) podobno.
Transparentna kosmetyczka :Rossman. Do zdjęcia wyjęłam kilka rzeczy bo była za bardzo wypchana :D to bardzo dobre rozwiązanie jeśli nie chce się np pokruszyć pudru w torebce bo jeśli włoży się taki puder do kosmetyczki już nie 'lata' wewnątrz torebki i nie naraża się na obicia o inne rzeczy które nosimy właśnie w torebce :)
Książka Dr Pierre Dukana -Nie potrafię schudnąć :) kupiona w Biedronce za Uwaga !!  10 zł :) to był świetny zakup, przeczytałam już kawałek i bardzo mi się podoba :)
No i lakier kupiony z centrum chińskim :D miałam kupić sobie jakiś lepszy ale oczywiście w drogerii zapomniałam a po drodze na parking na którym stał samochód, kiedy mi się przypomniało, były tylko spożywczaki i właśnie ten chiński :P  ogólnie jestem nawet zadowolona, paznokcie mają bardzo ładny kolor dużo jaśniejszy od tego z buteleczki ale dzięki temu nie wyglądają na sztuczne ( noszę dość długie :P ) jedną rękę pomalowałam dwa razy ale grubiej, drugą natomiast 3 razy cienkimi warstwami i ten drugi efekt zdecydowanie bardziej mi się podoba :) uważam że za 3 zł efekt jest niezły, jestem tylko ciekawa po jakim czasie zacznie odpryskiwać ...
przepraszam za jakość zdjęć ale były robione telefonem a pogoda nie była zbyt dobra do tego. Są tu zdjęcia nie wszystkich rzeczy które kupiłam ostatnio bo reszty nie mogłam znaleźć :P
 to dziwne uczycie w środku ... chyba tęsknota :/ marzę by jak dawniej móc rzucić się na twoją szyję i usłyszeć "czuję się jak twój tatuś który dawno nie widział córki" :<
 Jutro znów na miasto pozałatwiać kilka spraw :/ na zakupy mogę chodzić ale nic poza tym ... :D
Buziaki i do następnego :)
:**

4 komentarze:

  1. śliczne ubrania<3 i lakier safari<3:D moje ulubione :)jeśli masz ochotę zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji;**
    http://www.hannnahann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Technikum handlowe, a ty ?? ;pp ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam tą różową bluzkę z new yourkera :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję, liczę, że Ty mnie też dodasz do obserwowanych.;)

    OdpowiedzUsuń