środa, 20 lipca 2011

72.

Witam :) po coś długiej przerwie mam zamiar nadrobić braki :P wątpie żeby mi sie to udało przez te kilka dni które mam 'wolne' ale spróbuje :) Mam zamiar w następnej notce zrobić zdjęcia moich wakacyjnych nabytków a później tą listę miejsc które chciałabym odwiedzić (mówiłam już o tym kiedyś ) :)
Póki pamiętam chciałam podziękować Darii za nominowanie do One Lovely Blog Award ;) Chciałam również zrobić taką listę ale niestety nie mam tyle blogów które lubię :/ może w przyszłości :)
Czuję motyle w brzuchu i nie mam pojęcia dlaczego :D Kurde chyba zaczynam wariować :< tak czy siak zajebiście mi z tym :P Mam ochotę na papierosa zapewne każdy kto to czyta pomyśli `ale ma zachcianki małolata`, no i chuj z tym mało mnie obchodzi wasze zdanie :)
Moja siostra pojechała na 'wakacje' i do wtorku mam spokój :) ta myśl mnie wręcz uskrzydla ^^
Ostatnio dość dużo czasu spędzam na dworze no i się opaliłam czego nie za bardzo chciałam... ale ostatecznie nawet dobrze mi w bladości przyprószonej słońcem :)
Ten koleś zapadł mi w pamięci, chociaż ostatnio widziałam Go tylko z dwa razy.. wywołuje w mnie tak sprzeczne emocje. Raz Go uwielbiam, raz nienawidzę i to wszystko w ciągu kilku chwil... Obecnie trwa chwila nienawiści no i nawet bym powiedziała że już dość długo trwa. To nie jest nawet nienawiść, jestem zajebiście wściekła na Niego za to jak mnie potraktował. I jak tu ufać ludziom... eh. Obiecuje sobie i wszystkim w okół że już więcej nie dam się tak wychujać, będę jak to ktoś już kiedyś powiedział 'zimną suką'. Bardzo ambitny plan :)
Wyżalanie sie na blogu daje mi ukojenie...
Kilka zdjęć z sobotniego wypadu do lasu z siostrą i jej chłopakiem :P
 Na górze moje dzieło :) bardzo mi się podoba to zdjęcie :)


 Dwa poniższe robione przez siostrę Katarzynę :D

Wszystkie zdjęcia robione aparatem Michała:) zatem dziękuje mu że mi go udostępnił :D
Przedwczoraj na zakupach, Wczoraj na zakupach, Jutro na zakupy :D Tak wyglądają przygotowania do zamieszkania w bursie :P Mam tyle rzeczy do kupienia że szok ... Zachciało mi się wyprowadzać do innego miasta :D
Zza okna widzę okolice pogrążoną w lekkiej mgle :) mm zajebisty widok ^^
a Jutro obiecuję dodać notkę z moimi ostatnimi zakupami :P
pa :**
`palę papierosa i patrze w twoje oczy myśląc że to piekło w mojej głowie nigdy się nie skończy..
Love ya :D
:*

1 komentarz:

  1. Nmzc ;)) Ja też wyprowadzam się du bursy. Od września nowe miejsce. Jestem przerażona ;pp Ogólnie to tez musze troche pokupować. Jak się czujesz z tym, że musisz się wyprowadzić ^^??

    OdpowiedzUsuń