środa, 15 lutego 2012

101.

Hej.
Huu właśnie przekroczyłam setkę :D jak na razie bardzo intensywnie i na nic nie mam czasu więc najmocniej przepraszam za "niepisanie ". Co u mnie ? hmm. z ogółu dobrze. szkoła bursa dom. myślałam nad powrotem do sobotysiedemnastego. pod tamtym adresem się dużo lepiej czuję. Obecnie jednak mam problem z internetem :/ mianowicie komputer w domu strasznie mi się zamulił jednakże nie mam kto z nim robić porządku :/ Tata kupił mi laptop ale obecnie jest w Niemczech a tata w domu i takim sposobem leży sobie tam nie używany aż mi go szkoda że tak się kurzy :P za jakiś czas mam nadzieje że tata po niego pojedzie a za jaki to jedynie modle się aby krótki :P Zaczęłam czytać fajną książkę. Naznaczona to opowieść o dziewczynie która zostaje naznaczona i staje się wampirem. Książkę  bardzo lekko się czyta i od wczoraj tylko w wolnych chwilach przeczytałam 7 rozdziałów. Jak na jakieś 2,5 h czytania to dobry wynik.
W szkole to jakaś masakra :/ mam tyle sprawdzianów a na nic mi się uczyć nie chce i takim sposobem robie sobie zaległości z których oj ciężko będzie mi się wykaraskać :<
Byłam dzisiaj z Sandrą i Tamcią na boisku koło bursy ależ się narzucaliśmy śniegiem robiłyśmy aniołki turlałyśmy się jak dzieci normalnie :D
notka niestety bardzo uboga ale muszę zmykać :( pa :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz