piątek, 3 lutego 2012

99.

Hej ;)
Notka napisana 1 lutego 2012.
Właśnie się spakowałam:) miałam ogromny problem co zabrać ale w końcu się zdecydowałam :)

To zdjęcie jest wyjątkowo złośliwe i nie chce się obrócić :P za to najmocniej przepraszam  przepraszam ;)
A więc na 4-dniowy wyjazd :
Wzięłam 2 pary spodni- bardziej klasyczne i przecierane z zapięciem z boku.
Dwa sweterki -oliwkowy i czarny.
Bluza wciągana przez głowę .
Na zdjęciu granatowe body zamieniłam na czarny golf bo w końcu jest zima :)
Biała koszulka z rękawami do łokci.
Szara koszulka bez pleców z napisem na impreze
3 bokserki 2 czarne w tym jedna bardziej bieliźniana z wstawkami koronkowymi oraz brązowa :) Oczywiście jeszcze ulubiony pasek w kolorze ... skóry :D Rękawiczki i kosmetyczka :P
Zabrakło tutaj piżamy i bielizny ale tego raczej nie warto pokazywać :P
Na każdą wyprawę zabieram koniecznie słuchawki bo muzyka jest nieodłącznym towarzyszem każdego wyjazdu gdyż lubie mieć zawsze przy sobie ulubione głosy i dźwięki :P
Jakieś zapasowe buty też się przydadzą bo nigdy nie wiadomo co się wydarzy :p ja biorę EMU oraz czerwone(raczej buraczkowe :D ), wiązane botki na koturnie.
Zabieram ze sobą też okulary przeciw słoneczne bo w taka pogodę jak teraz bez nich nie wychodzę. Słońce bardzo obija od śniegu i takim sposobem chodzę cały czas z przymrużonymi oczami czego nie lubię :P
Polecam też wziąć coś na zapas gdybyśmy się ubrudzili lub jak w taka pogodę przemokli czy co tam jeszcze ;D
Dziewczyny pamiętajcie o nakładaniu pudru :) wiem wiem to brzmi nie za ciekawie ale puder szczególnie sypki daje bardzo dobrą ochronę przed mrozem gdyż jest zazwyczaj na bazie talku którego używa się tez w pudrze dla niemowląt :)

 Nie będę miała zbytnio czasu dlatego notkę napisałam wcześniej :P
Teraz zapewne siedzę sobie teraz w Radomiu :P W planach- jak już mówiłam- kino, lodowisko i jakiś balet oraz czego się nie spodziewałam protest :p STOP ACTA :) bardzo się cieszę że będę mogła wziąć w tym udział ponieważ uważam że ACTA troszkę ograniczają swobody obywatelskie. Według synoptyków piątek będzie najzimniejszym dniem jak do jest pory :p aż się boję :P sami spójrzcie jakie ubrania wzięłam :D
Mam nadzieję że będę miała dużo zdjęć  z tego wyjazdu i będę mogła się nimi podzielić :)
Miłych ferii a tym którym już się skończyły wytrwałości w nauce :)
xoxo.
D.
ps. Następny post będzie już 100 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz