środa, 1 lutego 2012

98.

Hej :)
Postanowiłam pokazać wam zdjęcia z  przeszłości a przynajmniej ich małą część abyście mogli ocenić jak się zmieniłam:)
UWAGA! niektóre zdjęcia są dość drastyczne :D
Jakieś z dzieciństwa :P
Ja to ta w zielonym sweterku :D
Rudy brat cioteczny Michał, obok mnie siostra Kasia a to maleństwo to 2 brat Mateusz ;)
Zacznijmy od 2005r. ;)
 Kwiecień.
Rocznica I komunii :P
I tu mamy problem :p Niestety nie mam udokumentowanych ok 3 lat :p
A więc 1 kl gimnazjum :)
Wycieczka na św. krzyż :)
To musiał być wczesny początek gimnazjum :p poznaje po ubraniach :D
 
Jakoś na jesieni.
 
Wigilia w 1 kl :)
Zima w 1 kl. Pamiętam jak dziś konflikt z pierwszym byłym chłopakiem o to że ta opaska jest dziecinna :P


Te dwa zdjęcia były robione albo na końcu roku szkolnego albo już w wakacje :)
 No a teraz okres z którego chyba mam najwięcej zdjęć :)
2 kl.




Początek 2 kl :)
październik 
Wigilia 2 kl.
Sylwester 09/10

Zima czyli moment kiedy byłam najchudsza;) ten moment bardzo krótko trwał ale i tak barzdo miło na to popatrzeć :P
58 kg :)


Choinka 2 kl.
Rekolekcje wielkanocne :p
  
Wielkanoc 2010.

coś koło maja :P


Jakieś wiosenne :P
Dzień dziecka :)

17.06.10 Moje urodziny :)

Nie pamiętam kiedy dokładnie robione były te zdjęcia ale wiem że na pewno w 2 kl :)

2011 to rok w którym zaczęłam prowadzić bloga :) zapewne znajdziecie tam moje zdjęcia :P
teraz mamy 2012 i jak na razie zdjęć jakiś nowych nie mam :P ale ale :p jutro jadę do siostry więc zapewne jakieś zdjęcia będą :)
xoxo.
D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz