piątek, 10 sierpnia 2012

120.

Witam :)
Wczoraj widziałam się z Ewcia i Mikołajem :) Kocham ich ^^ Rzucenie się Ewki na moja szyje z okrzykiem wreszcie masz normalne włosy- bezcenne xD niestety byłam tylko przejazdem wiec długo nie posiedzieliśmy :( co się później okazało jeszcze czekałam na tatę 45 min wiec spokojnie mogłam z nimi jeszcze pogadać. Kurde tęskni mi się za nimi. Dość tego smęcenia :p
Wczoraj przy okazji byłam na zakupach kupiłam w Reserved żakiet typu boyfriend :p Rozmiar 38 bo gdy przymierzałam 36 był za mały wiec wolałam wziąć ten większy.
  Wygląda na duży ale dobrze leży.
Mam okropny problem nad wyborem nad wyborem sukienki którą założyć na rozpoczęcie roku szkolnego. Założę którąś z tych :

Filetowa: odji.

Od prawo i w środku: NY- Amisu. Nie wiem czy nie za bardzo imprezowa jak na taka okazje bo wyglądam wyjątkowo seksownie :p
Od lewo: reserved. Niestety nie mam zdjęcia na którym było by widać tylko ja ale jest czarna, marszczona z dekoltem takim jak ta obok i ramiączkiem na ukos.
Znalazłam w necie zdjęcie:
   To ta ostatnia.

Wiem mam słabość do sukienek bez ramiączek :P po prostu lubię mieć odkryte ramiona chociaż mam wrażenie ze zaraz mi cycki wyskoczą xD
Moj nowy brzuch :D
Noo i moj wczorajszy obiekt paczen xD podczas czekania na tatę skoczyłam do Tesco po coś do picia i czekał tam na mnie w samych bokserkach xD słodki jest ^^
Wiem mam coś z głową :P 
W poniedziałek przyjeżdża siostra i już się nie mogę doczekać bo wreszcie wyjdę na jakąś normalna imprezę :P a 31 planujemy imprezę urodzinowa Ewci już się ciesze bo już sobie zorganizowałam ten wyjazd tylko muszę jeszcze autobus sobie ogarnąć bo zlikwidowali dworzec w Konskich i autobusy odjeżdżają skąd chcą. 
Ooo zapomniałabym całkowicie czymś się pochwalić :D Założyłam sobie konto na Maxmodels tak dla hecy, pomyślałam ze może znajdę sobie jakieś fotografa- amatora. Wstawiłam jakieś tam zdjęcie profilowe i...
i od razu wszyscy mnie hejtuja xD kurde przecież napisałam w opisie ze to moja "pierwsza przygoda z modelingiem" (noo może nie tymi słowami :D ) wiec mogli by być bardziej wyrozumiali :P
Chyba już wszystko zawarłam co chciałam :P
xoxo.
D.

4 komentarze:

  1. Fajny blog :)


    Zapraszam do mnie
    http://marika-maarika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie ciaaaaaaaaaaaaaaaasteczko :D
    fajny ten żakiecik :D a nie wiesz czy 34 był rozmiar ?
    ta 1 sukienka jest śwetnea ( ta czarno biała _ ") :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Fajny blog, masz może ochotę zaobserwować siebie nawzajem ? Jeśli tak to zapraszam do mnie -> pamietnik-kariny.blogspot.com :) Jeśli dodasz się do obserwatorów zostaw mi link na swojego bloga w komentarzu, a też odwdzięczę się obserwacją :)

    OdpowiedzUsuń