sobota, 11 sierpnia 2012

121.

Hej :)
Dzisiaj notka krotka :p
Chciałam Wam przedstawić moja nowa suczkę :p Wstępnie bawi się Saba bo nie mam pomysłu na inne imię na razie :p Miala się nazywać Agent dopóki nie dowiedziałam się ze jest suczka :( Agent swietnie do niej pasuje :p noo cóż będę musiała wymyślić coś nowego :p Moze jakie propozycje? :)
A otoz ona :

Nie chciała pozować :( uwielbia się bawić a gdy chciałam aby była przez chwile spokojna żebym mogla zrobić jej jakieś ładne zdjęcie obrażała się i wchodziła pod samochód :p
Sabe znalazł mój wujek a ze nie mógł jej zatrzymać przywiózł ja do nas :p Psa najprawdopodobniej ktoś wyrzucił bo ma może ze 2 miesiace a nie ma obroży. No ja wiem ze czasami nie ma komu dać szczeniaków ale żeby wyrzucać je na wsi to już szczyt wszystkiego :( A jeśli się zgubiła to zwracam honor :P
Widać ze dużo czasu spędzała z dziećmi bo cały czas chce się bawić :p Słodka jest bo gdy tylko wyjdę na podwórko od razu chodzi za mną krok w krok :)
Cos mi się wydaje ze wyrośnie z niej duży pies  i tego się najbardziej boje :p
Cos na poprawę humoru, lekka muzyczka do zabawy :D


 

Absolutnie kocham ta piosenke Seana Paula ^^
xoxo.
D. 
Milego weekendu :p

8 komentarzy:

  1. haha, spokojnie, nie jestem seryjnym mordercą :D
    jej, słodziusia jest *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. to już bym wolała być tym mordercą, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Agentka! Ale słodka psinka:D

    Zapraszam:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna psinka!
    Może Niki lub Nicki.

    A co do Twojego pytania o Madagaskarze, jak napisałam w notce. Ja jestem zadowolona, uwielbiam Madagaskar, a ta trzecia część jest naprawdę zabawna. Szału niestety nie było, jak na tak polecaną bajkę, spodziewałam się czegoś lepszego. Ale polecam.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie psisko :) Imię Agent by do niej pasowało, ale Saba też ładnie :)

    OdpowiedzUsuń