sobota, 18 sierpnia 2012

122.

Hej :p
Dawno mnie nie było ale jakoś nie miałam natchnienia do pisania :P U mnie nic ciekawego :p
Przedwczoraj byłam na malej wycieczce w Radomiu, później w Starachowicach i Skarżysku Kamiennej :p przy okazji byłam w GS :p a tam akurat wystawa dinozaurów :d no oczywiście nie obyło się bez zdjęć :D
reszta zdjęć się nie nadaje :p
Dokonałam świetnego zakupu mianowicie  kupiłam buty :p niestety maja tylko 12 cm obcasy z czego 2 cm to platforma i nie są tak wysokie jakbym chciała ale i tak mi się podobają :P
Buty: sklep na przeciwko galerii słonecznej ;D
A teraz trochę moich "dzieł" :d a raczej czegoś podobnego do rysunków :)
 camaro z dziwnymi kolami :D
 Mężczyzna o kobiecych rysach twarzy :D

 Podoba mi się jak wyszły mi tutaj ich twarze jakby na prawdę wyrażały jakieś emocje :D

 Wydaje mi się ze ta dziewczyna jest jakaś kanciasta :D

 Taki misz masz :D
większość rysunków robiona była ołówkiem 6B i dlatego linie są takie grube i ciemne :p oczywiście rysunki nie są odzwierciedleniem tego co jest w realu bo musiałam je trochę podrasować bo nie było światła do robienia zdjęć :p Co do tej moje całej twórczości to im więcej rysuje tym bardziej widzę jakie moje prace są niedokładne :/
A na koniec :
Przedstawiam wam Nike :D
xoxo.
D.

5 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia i rysunki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, jeśli interesuje Cię zarabianie własnych pieniędzy przez Internet(nawet jeśli nie masz 18 lat) i możliwość wydawania ich np. na wieeelkie ciuchowe zakupy na zagranicznych stronach(lub po prostu na własne potrzeby), zapraszam na mojego bloga:
    http://zarabiajnaubrania.blogspot.com/
    W napisanie poradnika włożyłam dużo pracy, więc szanuję każdą uwagę i zawsze chętnie opowiem na Twoje pytania. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rysunki i uroczy psiak <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, hej, bardzo podoba mi się Twój blog i tak się zastanawiam, czy nie chciałabyś się wzajemnie obserwować? :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog :)Zostawiam po sobie komentarz i obserwuje. W wolnej chwili zapraszam do mnie.http://www.wizianet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń