sobota, 13 sierpnia 2011

77.

Witam :)
Ostatnio jak widać nie mogę znaleźć czasu (albo chęci) do napisania jakiejkolwiek notki :/
Co u mnie? Po staremu pogoda jak zwykle nie dopisuje :< Przedwczoraj spotkałam się ze znajomymi ze szkoły, ile zrobiłyśmy km płynąc w rozmowie to nawet nie wiem :D Od początku wakacji to było chyba pierwsze spotkanie z ludźmi z którymi się zadawałam przez gimnazjum. Szczerze mówiąc nikogo mi nie brakuje. Z grupy ok 20 takich bliższych znajomych to jedynie M. i J.mogę zaliczyć do tych o pierwiastku normalności ( chuj z tym że małym :D ale to zawsze coś :P ). Po prawie 1,5 miesięcznej przerwie w przebywaniu w towarzystwie rówieśników potrzeba było mi chwili beztroski, bo gdy cały czas jest się z ludźmi min. 10 lat starszymi którzy rozmawiają o pracy, problemach finansowych czy nawet problemach rodzinnych lub z dziećmi to już się ma tego dość. Z drugiej strony czeka mnie to samo ale póki co chce cieszyć się młodością :) oczywiście nie żałuje że np. wybrałam starszą siostrę i jej towarzystwo niż wyjście z moimi (ex)przyjaciółmi. Kurczę za dużo rozkminiam :D
Próbowałam zrobić zdjęcia mojemu pokojowi po malowaniu ale niestety aparat w tel w żaden sposób nie chciał złapać odpowiedniego koloru ścian :/ w środę przyjedzie M. więc pożyczę sobie od niego aparat :) i jakoś w tym czasie spodziewajcie się zdjęć :)
A jeszcze jedno wczoraj była noc spadających gwiazd oczywiście obserwowałam niebo :) widziałam 8 chociaż jednej nie jestem pewna :D po ponad godz siedzenia na masce samochodu w dresie trochę zmarzłam i poszłam do domu ale i tak jestem usatysfakcjonowana :P
 A teraz zdjęcie mojej mordki :D
Znów chce być blondynką ale teraz tak na serio :P Mam w planach 2-krotne farbowanie :P tylko a początku muszę kupić farbę :D trzymajcie kciuki żeby mi jakieś rude albo co gorsza pstrokate nie wyszły :P
:** na razie.

1 komentarz:

  1. Ja nie zdążyłam zobaczyć spadających gwiazd :(
    Ładny blog :)
    pozdrawiam
    życzę sukcesów z włosami ;))

    OdpowiedzUsuń