wtorek, 23 sierpnia 2011

79.

Hej.
Jakoś ostatnio wgl nie mam natchnienia na pisanie czegokolwiek na blogu. Jakaś nie moc mnie wzięła :D.
Miałam zrobić zdjęcia pokoju ale chłopak siostry zapomniał aparatu :< chyba się nie doczekamy aż wreszcie pokaże moje 4 kąty na blogu.
Wybrałam się dzisiaj wyrwać zęba ( miałam skierowanie od ortodontki) a tu dentysta mówi że ten ząb jeszcze mi nie wyrósł :D noo i teraz muszę szukać nowego ortodonty bo przez tą sytuacje straciłam zaufanie do obecnej :P
Kurczę nie mogę się przyzwyczaić że za tydzień już szkoła :/ niee chcę jeszcze :< dlaczego wakacje tak szybko mijają ;(
A teraz 2 zdjęcia z niedzieli kiedy to już się ogarnęłam po sobocie, nigdy więcej nie tknę alkoholu :D

Widać mój czerwony kolor na ścianach :P
Zmykam poleżeć bo jestem tak najedzona że chyba pęknę (i ja chce schudnąć :D ) :P
pa ;**

1 komentarz: