środa, 17 sierpnia 2011

78.

Hej :)
tak jak mówiłam byłam wczoraj u fryzjera :P Ogólnie nadałam fryzurze trochę kształtu bo od lutego 2009 (kiedy to ostatni raz byłam u fryzjera) siostra lub mama co jakiś czas ścinały mi trochę końcówki bo próbowałam zapuścić co zakończyło się tym co widać na zdjęciu z ostatniej notki :P Szczerze chyba pierwszy raz fryzjerka wzbudziła we mnie zaufanie i nie bałam się oddać w jej ręce mojej cennej głowy :D powiem tak ścięcie bardzo mi się podoba ale za to prostować to ona nie umiała strasznie "ulizała" mi włosy. Z wielkim bólem musiałam zapłacić moimi ostatnimi pieniędzmi, chociaż i tak było warto :P
w niedziele byłam spotkać się z sąsiadką z którą bliżej koleguje się moja siostra. Siedziałyśmy na balkonie domu jeszcze w stanie surowym jej brata z którego widać prawie tylko lasy i jakieś pola (bo mieszka na końcu mojego 'osiedla'). Nie ma to jak posiedzieć w miejscu z tak urokliwym w nocy widokiem :) co najgorsza po jednym piwie już mnie wzięło bo dawno już nie piłam alkoholu :D z resztą w końcu po to się piej żeby być pijanym :P a właśnie widziałam tego wieczoru 2 spadające gwiazdy i to nie na skutek alkoholu żeby nie było :D
Dzisiaj w  zamiarze miałam zrobić sobie takie małe domowe spa, zmyłam paznokcie i poszłam do łazienki golić nogi a przy okazji odmoczyć stopy, w planie było jeszcze nałożenie maseczek (2 rodzaje), nabalsamowanie nóg i nałożenie Wax'u na włosy gdy napisał kolega ze szkoły (byłej klasy) :D więc szybko wytarłam świeżo ogolone nóżki i wyszłam się z nim spotkać, wgl kurcze się nie zmienił noo może pomijając opaleniznę i coraz większe zakola które mu się robią :D już na koniec roku szkolnego prosiłam go o zdjęcie legitymacyjne i wreszcie je dostałam ^^ na zdjęciu wygląda lepiej niż w rzeczywistości :D aż sobie go włożyłam do portfela i jest koło mojego zdjęcia, wyglądając przy tym jak mój chłopak xD Fajnie jest spotkać kogoś z dawnych znajomych i czuć ten klimat gimnazjum :) taka beztroskę w tematach rozmowy, plotkowanie kto z kim jest i czy to ubranie wyszczupla :D Już za tym tęsknie, nawet za denerwującym Andrzejem Wiatrowieckim i wojowniczymi żółwiami Ninja :<
Przyjechał siostry chłopak i paraduje po domu w samych majtach :< ewentualnie woła : Coco !!! lubi w Choco :D wtf ? :/
jutro na zakupy ^^ moje ostatnie 100 zł odłożone na tatuaż ;((
zdjęcie z wieczoru przed nocą spadających gwiazd :)
do następnego :*
D.

2 komentarze: