sobota, 27 sierpnia 2011

Okrągłe 80. :)

Witam :)
Tak na marginesie jest to 80 post i zostało 76 wyświetleń do 2 tyś. :) nie pomyślała bym nawet że wytrwam aż tyle bo jestem tu od 15 stycznia :)
Dzisiaj jest już 27 więc za 4 dni (nie licząc dzisiaj i 1 września) zaczyna się rok szkolny. Czytając mojego bloga mogliście zauważyć że chciałam żeby ten dzień już nastał ale teraz zmieniłam zdanie :P jeszcze dobrze nie wypoczęłam a tu już trzeba wracać do szkoły :< dobrze że chociaż rozpoczęcie jest w czwartek więc w piątek lekcje organizacyjne i po weekendzie dopiero zacznie się taka bardziej konkretna nauka (chociaż uważam że przez pierwsze 2 tygodnie i tak nie będą jeszcze w pełni nastawione na naukę bo wszyscy będą żyli wakacjami -zawsze tak jest :P ). Nawiązując do szkoły jeszcze nie dzwoniłam do bursy, mam zamiar zrobić to w poniedziałek. Kurczę żebym się tylko nie wkopała i przypadkiem nie dostała miejsca. Złożyłam podanie nr był wpisany więc mogli zadzwonić gdyby coś. Mam małego stracha :D Kupiłam torbę podróżną, siostra wzięła ją na weekend i już się rozwaliła a w środę może już będę jechała do Piotrkowa a tu nie mam w co zapakować swoich rzeczy. Walizkę też mi dojechała w roku akademickim, psuja jedna :/ w poniedziałek może pojadę poszukać w mieście jakiejś no bo we wtorek jadę odwieźć tatę do Konina (przyjechał na weekend) no a w środę wiadomo. Książek jeszcze nie mam, stroju na w-f też nie. No w tym roku to całkowicie 'do tyłu' jestem.
Wczoraj w Rossmannie kupiłam hennę do brwi i rzęs (Delia) kolor: grafit a teraz boje się jej użyć :D no bo jak wyjdzie mi jakiś paskudny kolor to co ja robię :/ Ale cóż raz kozie śmierć :P napiszę później w poście jak mi wyszło :P
Zaraz muszę ogarnąć trochę piętro, później właśnie ubarwię moje rzęsy i brwi a wieczorem na Canal + o 20:00 Step Up 3d :) takie plany na dzisiaj :)
Co do bloga i roku szkolnego. Jak na razie nie posiadam osobistego laptopa tylko komputer stacjonarny a więc posty będą pojawiały się w weekendy :) do póki rodzice nie zakupią mi laptopa będzie działał taki system :p
do następnego:)
xoxo.
D.

1 komentarz:

  1. Wróciłam ;) Ja czekam na 31.08 bo wtedy się przenosze się do bursy. Ma lekkiego cykora i boje się, ze moge nie dac rady ;( Zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń