poniedziałek, 26 grudnia 2011

Wigilia bursiana :)

Zdjęcia z wigilii bursianej :) Bardzo mi się podobało nie powiem że nie :P nie ma to jak latać z aparatem po całym budynku i robić sobie ze wszystkimi zdjęcia :P Na jasełkach miałam cudowną rolę - Maryi :)
 
 Z Józefem ( Mateuszem ) :)
 Pawełek :)
 Konrad :) bo my kochamy czytać artykuły na stołówce i jeść obiad pół h :D
 Hardcoreowe koksy :P Od lewej Emil, Paweł, ja, Gabryś :)
 Z moją współlokatorką Karolina :) Kocham rozmowy z tobą :*
 Tadek :D
 Paweł :) gość jest przee :D
 Te ich skupione miny ^^

 Z Janeczkiem (Jan Kazimierczak- Mój nauczyciel matematyki, wicedyrektor szkoły i dyrektor bursy :P )
 Ulubiony wychowawca :P David :)
 :< :D Kokos.

 Nielubiejąca mnie Krystyna :D
 Od lewej Bernadetta, Marta, Krystyna, p.Jolanta, ja, Karolina :P

 Z Piotrem który ma ogromną głowę :D (brat Krystyny :P kto by pomyślał :P)
Szymek <3 tak udanego człowiek jak on to chyba nigdy nie poznam :D
xoxo.
D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz