środa, 28 grudnia 2011

92.

Witam:)
dla poprawy humoru słucham na full z podkręconym basem gospel- hyc o podłogę :D zjebało mi to psychikę :D
obiecałam podsumowanie roku a wiec do dzieła :P
jak w horoskopie :D
  • Zdrowie - nie narzekam jedynie ostatnio troszkę kaszel mnie męczy czego nienawidzę :P
  • Miłość - oj ciężko mi o tym mówić gdyż niedawno zakończyłam związek który wydawał mi się bardzo przyszłościowy. Okropnie się zauroczyłam i gdy przyszedł czas kiedy powinno pojawić się takie prawdziwe głębokie uczucie pojawiła się pustka. Wiem że dobrze zrobiłam kończąc ta znajomość to było fair w stosunku do niego ale i tak mi go brakuje. Byłam pewna że zawsze będę mogła na niego liczyć, najwyraźniej umysłem ścisłym nie jestem :/ bardzo dokładnie mnie uświadomił że już w ogóle się dla  niego nie liczę. Cóż ...
    Jedyne co mnie cieszy w tym momencie to to że raczej nikt z moich znajomych tego nie czyta :P spokojnie mogę uzewnętrzniać swoje uczucia :p
  • Szkoła- zmiana szkoły a przy tym miejsca zamieszkania była bardzo ciężka jednakże po 1,5 tygodnia już się zaklimatyzowałam i jak na razie  jest ok :) z ocen nie jestem w ogóle zadowolona ale wiem że sama jestem sobie winna bo się nie uczę tylko spędzam czas ze znajomymi na głupotach :P w 2 semestrze postaram się poprawić bo tak nie może być. Kurde ambitna ja się odzywa :D to aż dziwne :P 
 Boże jak straszną ochotę mam wyjść na jakiś balet ^^ dlaczego nie mam u mnie żadnego klubu :/ plan na wieczór: szamańskie tańce o deszcz :D taniec opętaniec i hyc o podłogę xD
Jutro czekają mnie zakupy ^^ mam nadzieje że kupie coś bo muszę sobie humor poprawić bo ostatnio oj ciężko ciężko :/
kilka zestawów ukradzionych z różnych stron :P







Niektóre zestawy mają w sobie trochę sprzeczności ale już nie będę wybrzydzała :P tyle że jak ktoś się bierze za cos takiego to powinien mieć jakieś pojęcie o tym :/
Jakoś ostatnio mnie wzięło na luźne trochę sk8owskie ubrania. Byle by było wygodnie :)
Zmykam obejrzeć końcówkę Rozmów w toku :p może czegoś ciekawego się dowiem :P
xoxo.
D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz