wtorek, 14 czerwca 2011

61.

Witam :)
wyrzuty sumienia mnie minęły (albo zagłuszyłam je w sobie). Spoko, tak czy siak jest dobrze.
Jutro przyjdą wyniki egzaminów gimnazjalnych strasznie się denerwuje jedynie co mnie trzyma przy w miarę pozytywnym humorze jest jutrzejszy Dzień przytulania :)
W piątek mam urodziny ale nie obchodzę bo czym tu się cieszyć?! Z tego że jest się o rok starszym ?! coś tam była mowa o ognisku klasowym w piątek i kurde będę pewnie musiała postawić coś. ehh :/
W słuchawkach Grubson & Sobota ^^
Obydwóch  artystów nowe utwory strasznie mi się podobają :) Youtube płonie :D
hmm od poniedziałku chyba zaczynam dietę tyle że muszę na początku przeszukać internet aby znaleźć jakąś dietę która by mi odpowiadała. Pierwszy cel to 55 kg zobaczymy a drugi 53 kg. Mam strasznie słabą wole więc zapewne kilka razy się poddam ale będę starała się wytrwać do końca. Wreszcie znalazłam motywacje, ktoś mi coś powiedział i strasznie mnie to ruszyło. Ja ci kurwa jeszcze pokaże.
A teraz moje zdjęcie robione chyba w poprzednią niedziele ale nie jestem pewna :P






moje zajebiście proste zęby :/ nie ma to jak mieć dziewiątego zęba xD
xoxo.
do następnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz