sobota, 18 czerwca 2011

65.

Witam :)
 Po wczorajszej chwili słabości jestem już zajebiście szczęśliwa. Kurde zauważyłam że ostatnio przechodzę ze skrajności w skrajność. Albo jest jestem konkretnie wkurwiona, albo jestem zajebiście szczęśliwa. No cóż bywa i tak. Nie dość że egoistka to do tego niestabilna emocjonalnie :D
Niedawno wróciłam z egzaminu z proboszczem. Oczywiście zdałam :P ale gdym to ja była egzaminatorem to bym siebie oblała :D podobno tylko jedną osobę oblał (na 60) więc nie jest taki zły jak go wszyscy opisują.
W czwartek oglądałam zaćmienie księżyca :) już kiedyś widziałam podobne zjawisko, to jest kurde niesamowite ^^ widziałąm słońce w podobnym odcieniu, jednak to nie to samo co taki czerwono-pomarańczowy księżyc :) czekamy teraz na grudzień :P
wczoraj rano byłam na zakupach kupiłam sukienkę którą mam zamiar założyć na zakończenie roku szkolnego i błyszczyk o cudownym smaku toffie (uwielbiam ^^).
Zastanawiam się czy nie zrobić listy miast które chciałabym odwiedzić hmm to byłby nawet dobry pomysł :P no cóż przemyślimy to.
Dzisiaj rano na wadze zobaczyłam 62,6 :P jest 0,2 kg mniej xD dobre i to :p
o 14.55 na TVN jest Plotkara chyba 2 seria^^ naraz były 2 odcinki :P
muszę zrobić nowy nagłówek ale na razie nie mam pomysłu :/
a teraz zdjęcie-mistrz :D
 
robione chyba jesienia :D
xoxo.

1 komentarz:

  1. ile masz wzrostu? to takie pytanie z ciekawości.

    wyobrażam sobie zapach tego błyszczyka, mmmm...
    i gratuluję zdania egzaminu :)

    odchudzanie Ci w miarę idzie dobrze? ja weszłam na wagę wczoraj i się przeraziłam, ale nie moją wagą (na to jestem zła), tylko na dziwne działanie urządzenia, raz pokazuje jedno, potem drugie, nie wiem już ile ważę, boję się,że tamte kilogramy (53,2)były nie prawdziwe!

    z tą listą miast to dobry pomysł, już Ci życzę zwiedzenia ich wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń