sobota, 11 czerwca 2011

:(

Hej.
Wczoraj wieczorem byłam z mama po tatę ponieważ boli go bok czy tam zebra nei wiem w każdym bądź razie ma zwolnienie lekarskie. Wracając nudziło mi się trochę więc napisałam do kolegi. Uważałam go za przyjaciela ale po wczorajszej rozmowie wiem że nasza znajomość musi się zakończyć. Zupełnie czego innego od siebie oczekujemy. Jestem niesamowicie zła na siebie do tego czuje się okropnie ze świadomością że pozwoliłam aby On sądził że może być coś więcej niż przyjaźń.Muszę to jakoś odkręcić bo gryzie mnie to okropnie. Fuck fuck fuck. 

___________________________________________________________________________

Jedno z moich ulubionych zdjęć z Lednicy :)
Kilka inspiracji:



Zmykam na łóżko. Czekolada i dobry film. Mam nadzieje że to mi pomoże. Dieto idź się jebać. Nie mam teraz na to najmniejszej ochoty ani siły.
Do następnego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz