sobota, 25 czerwca 2011

67.

Hej :)
Ostatnio mam problemy  netem więc prawie w ogóle nie sprawdzam bloggera i nie piszę. I z tego co wiem to chyba dopiero w lipcu coś się zmieni. Obecnie korzystam z laptopa mojej siostry ponieważ był akurat po ręką.
Jestem niesamowicie szczęśliwa że już skończyła gimnazjum :) Po oficjalnym zakończeniu pojechałam do pobliskiego miasta złożyć dokumenty do liceum a później posiedziałam trochę w parku przyglądając się przechodnią, zrobiłam również zdjęcia legitymacyjne. Co do zdjęć to nawet ładnie wyszły, przy mojej fotogeniczności to nawet bardzo ładnie :D wczoraj byłam już również w Piotrkowie, złożyłam dokumenty teraz tylko muszę czekać do ogłoszenia oficjalnej listy ponieważ teoretycznie już jestem przyjęta. Muszę tylko jeszcze dostarczyć zdjęcia i załatwić miejsce w bursie. Czekam już na 1 września i wyrwanie się z tego miejsca, od tych ludzi z którymi mam jeszcze coś wspólnego.
Mimo że na wadze jest ok. 4 kg mniej (było 66-67 a jest ok. 62,5) siostra która dość rzadko mnie widuje powiedziała że schudłam. Jestem tak szczęśliwa z tego powodu że mała bania :D nie stosuje żadnej diety oraz nie ćwiczę, po prostu staram się nie jeść dużo i późno :P obecnie w domu jest siostra i tata, jak pojada do pracy/ na studia mam w planach zacząć ćwiczyć :) założyłam się z przyjacielem że będę ważyła 55 kg, mam czas do końca wakacji. Wraz z 1 lipca chcę mojej diecie 'nadać tempa' czyli ustalić jakiś plan żywienia i ćwiczeń. Myślałam nad rowerem lub bieganiem ale chyba jednak wole rower, jestem za leniwa na bieganie :D
trzymajcie za mnie kciuki :)
ostatnio widziałam się z starym znajomym :P 9 miesięcy się nie spotykaliśmy się tak aby pogadać i po prostu pobyć w swoim towarzystwie. Przez ten czas strasznie się zmienił , nawet moja siostra to zauważyłam bo to nasz wspólny znajomy. 
Problem z brakiem świadka na bierzmowanie które będzie w środę już rozwiązany :) Było ciężko :P
Na razie to tyle :P spróbuje napisać jeszcze w tym miesiącu :)
do następnego :)
xoxo.
D.

1 komentarz:

  1. Ja tez już pozawoziłam do pobliskich szkoł i Poznania kopie świadectw. W czwartek mam zapisy do bursy i rekrutacje do szkoły, więc jak się dostane do szkoły do odrazu jak bd podam im orginał świadectw, a 5 lipca bd wiedzieć czy się dostałam. Też mam takie samo podejście do miejsc i ludzi w którym jestem. 3maj się ;))

    OdpowiedzUsuń