piątek, 17 czerwca 2011

Sweet 16.

Hej.
Od teraz będzie do was pisała już 16letnia Domi
Jak można się domyśleć mam dziś urodziny. Chciałam sprawdzić ile osób złoży mi życzenia urodzinowe jeśli nie powiadomi ich o ty żaden portal społecznościowy. Noo i powiem szczerze ze liczba mnie nie rozczarowała, całe 10 osób z czego 4 jest moją najbliższą rodziną. Jednakże były dwa miłe momenty tego dnia rzucenie się mi na szyje jedej z moich koleżanek która tak właśnie składała życzenia i życzenia od byłego chłopaka. Po wielu spodziewałam się czegoś więcej bo spędzam z nimi codzienność... zresztą jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie :)
Zawsze uważałam że silni nie płaczą, wybaczcie nie potrafiłam być dłużej silną.

1 komentarz:

  1. Oczywiście, wszystkiego najlepszego! :)

    Sęk tkwi w tym,że musimy walczyć z kompleksami.Jednak gorzej, gdy to siedzi głęboko w nas, wtedy jest bardzo trudno pozbyć się chęci do perfekcjonizmu, którego i tak osiągnąć się nie da. eh, ale walczmy, walczmy, zaakceptujmy siebie! :)

    OdpowiedzUsuń