środa, 11 lipca 2012

110.


Tak właśnie :P wczoraj byłam na rowerze :p ponad 5 godzina z Milena i trochę mniej z Cyrklem :p mam wszędzie zakwasy ale przeżyjemy :p o 16 mam zamiar iść kosić trawę :p może się opale :) jeśli wgl się do tego zbiorę :D  a teraz zdjęcia z dzisiejszej posiadowki na balkonie :P nudziło mi się to porobiłam trochę zdjęć  :p 




  
Moj sweet widok z balkonu :D nie ma to jak wieś :p
A teraz kilka zdjęć z mojego pokoju itp :P
 Królik Kon :d
 Moja gitarka Chloe :p
 Noo i moje rysunki :p moja artystyczna strona :D



 Kapsle z Tymbarka :P z Frugo nie da się na niczym zawiesić ale kilka w moim pudelku w kwiatki jest :p
To zdjęcie było zrobione zupełnie przez przypadek jak rzuciłam się na łózko :D

Jest za 5 wiec mykam :p
xoxo.
D.

1 komentarz:

  1. takze mam artystyczna dusze ale staram sie ja przenies na... paznokcie:D

    OdpowiedzUsuń