piątek, 13 lipca 2012

112.

Hi :)
co wgl znalazłam to szok :d zdjęcia z Sensi :d musiałam je przerobić bo na każdym było widać jaka jestem czerwona :d wiecie jak to jest jak na taka mala sale wejdzie ponad 200 osób, klimatyzacja do tego była słaba a ja skakałam jak pojebana :Da wiec przygotujcie się :p

 Z Paulina :p bursianka bardzo spoko dziewczyna :p
Efa ^^ ziomek z klasy a za razem jedna z bliższych mi osób :* ten koleś kolo nas jest nieziemski xD pozuje do zdjęcia patrząc gdzieś indziej :d
 Simon :D jaki on jest pocieszny z twarzy xDD widać moje popękane pazurki :P

Musze skądś skombinować kasę bo ja chce jechać na Ptb :) już się nawet o mnie upominają :p to mile kiedy osoby które znasz nie cały rok są ci bliższe niż te które zna się kilka lat :p Wiem ze ja tez nie jestem im obojętna i w tym momencie utwierdzam się w fakcie ze zmiana otoczenia była najlepszym wyjściem :p
poza tym muszę składać na tatuaż :p mamo w tobie nadzieja zgodziłaś się żebym go sobie zrobiła jeszcze mogłabyś za mnie zapłacić :p
Ostatnio jestem zbyt szczęśliwa :p dziwna sprawa :p może to dlatego ze się wysypiam :p albo zaczynam wariować O.o dzisiaj wieczorem mam zamiar ćwiczyć :p tak tak ja :p a co z tego wyjdzie to zobaczymy :D pokręcę trochę hula hop to tez jakieś ćwiczenie xD

1 komentarz:

  1. Też kiedyś chciałam mieć tatuaż, ale już zrezygnowałam :) Nie ukrywam jednak, że nadal mi się podobają :)
    A co do ćwiczeń, to też muszę się wziąć za siebie, bo ostatnio strasznie leniuchuję :)

    OdpowiedzUsuń