czwartek, 12 lipca 2012

111.

Magiczny numer wpisu :D

tak wpadłam na szybkości coś napisać bo mi się z deka nudzi :p dzisiaj jak zawsze nic nie robiłam :p zrobiłam mały porządek w szafie próbowałam się pouczyć grac na gitarze ale tylko się zdenerwowałam wiec porysowałam sobie trochę :p zrobiłam 4 rysunki ale 2 się nie nadają do wglądu publicznego :D a tak naprawdę coś mi się dzieje ze skanerem i nie chciał ich zeskanować :p no i tak właśnie siedzę sobie cale popołudnie w blue roomie bo tu mi się najlepiej myśli :p i jak się wyprostuje to mam widok z okna na okolice :p noo wiec pochwale się tym co stworzyłam :p skaner bardzo prześwietlił rysunki wiec je ścieniowałam w Picassie mogą się minimalnie różnic od tego co jest w rzeczywistości :p chociaż i tak nikt inny prócz mnie i obserwatorów bloga ich nie zobaczy :p

nie wiem dlaczego ten drugi rysunek mi tak obciął ten pierdzielony skaner bo w rzeczywistości jest większy a raczej postać jest cala :p

jak mi się będzie nudziło to jeszcze napisze coś :p 
może jakaś autocharakterystykę :p to może być ciekawe z punktu widzenia kogoś kto mnie zna :p zobaczymy :p czy będzie mi się wgl chciało :p
xoxo.
D.

2 komentarze:

  1. Dzięki! :) Fajne rsunki, masz jeszcze jakieś?

    OdpowiedzUsuń
  2. woow, jaki talent masz ;)) tylko pozazdrościć ;)

    http://karmellove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń