czwartek, 19 lipca 2012

115.

Witam.
Chociaż pogoda się poprawiła to jakoś mnie to nie uszczęśliwia . Chciałam jechać do Piotrkowa odwiedzić znajomych i chłopaka i co i kurde nie mam kasy. Normalnie bym się tym nie przejmowała bo mama by mi pożyczyła ale ona tez nie ma bo robimy remont domu. Czy wszystko  musi być przeciwko mnie?! Teraz muszę czekać do powrotu siostry bo przyjedzie pod koniec lipca lub w połowie sierpnia i od niej pożyczę .
Mam okropne zakwasy na udach ale to akurat mnie cieszy bo wiem ze mam mięśnie gdzieś pod ta warstwa tłuszczu :D A na wadze 61.5 o.O Dziwna sprawa :p
Dzisiaj może wreszcie pokoszę trawę jeśli nie będzie taka mokra, pranie już się robi muszę jeszcze umyć podłogi i posprzątać łazienkę  . Jak jestem w domu to prawie codziennie coś sprzątam chyba mam jakaś manie :p
Zrobiłam dwa nowe rysunki :p
 przyklejone nad biurkiem :D
Przepraszam za jakoś tych zdj ale były robione siostry telefonem i trochę maja mala rozdzielczość :p
A jutro może wreszcie będzie ognisko u Mileny ^^ to chyba jedyna koleżanka z gim z która się regularnie widuje :p mieszkać tu 16 lat i mieć jedna dobra znajoma :D paranoja xD
Farbujemy włoski na średni brąz :) Skrzypovita kupiona, odzywka do włosów tez :p Musze o nie trochę zadbać bo mi wszystkie wypadną xD mam nadzieje ze witaminki pomogą mi tez na skore bo jest bardzo odwodniona, muszę tez dużo pic ale z tym jest trochę gorzej :p
wypadało by coś zjeść ale mi się nie chce schodzić do kuchni :D
`to co cie uskrzydla potrafi być jak morderca ..
Ewka mnie zraziła ta piosenka :p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz