poniedziałek, 16 lipca 2012

114.

Hej :)
dzisiaj tak trochę ambitnie- dietowo :D chciałabym jeszcze trochę schudnąć bo już ubyło mi ok 5 kg (widziałam już na wadze 64,8) :p Do tej utraty zbytnio się nie przyłożyłam bo pewnego raz z powodu cudownych spraw kobiecych przez kilka dni brzuch bardzo mnie bolał i nie byłam w stanie dużo jeść, później organizm się przyzwyczaił ze nie dostawał  zbyt dużych porcji kalorii  i tak takim sposobem schudłam :p noo niestety rzuciłam to co mogłam na takiej diety i teraz muszę albo ograniczyć kalorie albo zacząć ćwiczyć :p na poniższym zdjęciu zauważycie ze dieta tu mało zdziała i chcąc nie chcąc muszę zacząć ćwiczyć :p muszę znaleźć w necie jakieś ćwiczenia na brzuch i nogi a dokładnie uda :) Coś polecacie? :P
Uwaga będzie zdjęcie :p od razu za nie przepraszam bo było robione telefonem przez moja mamę :D jak widać "nie wiem jak można mieć te dotykowe telefony przecież to wgl nieporęczne jest " xD kocham moja mamę :D
Jeszcze wymiary :p
Biodra (w najszerszym miejscu) : 95 cm
Talia: 65 cm
Pod biustem: 74 cm 
Biust: 88 cm
Coś co u innych można nazwać bicepsem: 27 cm
Udo w najszerszym miejscu: 55 cm
To wszystko przy 171 cm wzrostu i na chwile obecną równymi 60 kg (po śniadaniu)
Cel: 55 kg :) nie zależy mi tak bardzo na wadze jak bardziej na tym żeby zlikwidować boczki i poprawić nogi bo jak widać są taki "ulane" zero mięśni :p
A jak to będzie to się okaże bo mam zazwyczaj słomiany zapal :P jeśli pogoda się popołudniu  nie zepsuje to rowerkiem do babci a z nią na spacer :p
xoxo.
D.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz