piątek, 4 lutego 2011

Ed.

Chyba zaraz kurwicy dostanę 4 raz zaczynam to pisać -.^
byłam wczoraj na zakupach co by znaleźć jakiś łądny prezent dla dziewczyny która urządza w sobotę 18 urodziny, zostałam zaproszona więc wypadało by coś kupić a więc wybrałam dla niej srebrny łańcuszek z zawieszką. prezentuje się on mniej więcej tak:

myślę że będzie zadowolona : miejmy nadzieję :D

pisząc już posta chciałam przedstawić Ed'a :D
dokładnie Eda Westwicka :) jest to aktor i cenię go głownie za rolę Chucka Bassa w Plotkarze ^^
jego postać w tym serialu jest po prostu boska ^^ gdybym poznała takiego chłopaka ahh ciężko byłoby mnie od niego oderwać :D
Kocham gdy robi ten swój słodki dziubek :) może nie jest zabójczo przystojny ale wraz z rolą w Plotkarze jest wręcz cudowny :P Boże ześlij mi go w prezencie :DD
                                                                                                                                xoxo D.

1 komentarz:

  1. ej śliczna jest ten "łańcuszek z zawieszką" ;d .
    Też taki chce. ;<<

    OdpowiedzUsuń