poniedziałek, 14 lutego 2011

Walentynki.

Dzisiaj 14 luty czyli Walentynki. Szczerze mówiąc to 'święto' jest mi obojętne gdyby nie ta ogólna pompa która napędza konsumpcje. Wszędzie pełno serduszek, amorków i kwiatów. Ludzie powinni zacząć zauważać że w tych wszystkich pierdołach zatraca sie sens miłość. I generalnie uważam że ludzie powinni mieć bardziej szczery powód żeby wyznać sobie miłość niż te całe Walentynki.
Dzisiaj były walentynkowe wybory miss których nie wygrałam :< :D chuj im w dupę :<<< xD w czwartek może będzie party w sql i chyba nie chce mi się iść. Nie wierze że to mówię.
Ostatnio męczy mnie towarzystwo ludzi że szkoły prawie wszyscy wydają mi się tacy dziecinni, tacy beztroscy, jakby wgl nie byli świadomi jaki świat jest okropny. Gadam jak potłuczona ale naprawdę mam takie uczucie.
Mam nadzieje że w tv leci jakiś fajny film ale jeszcze na koniec outfit.
torba TopShop
buty Alexander McQueen <3
koszulka TopShop
jeansy TopShop
                                                                                                               xoxo. D.

1 komentarz: