poniedziałek, 28 lutego 2011

Kim.

Eloo :)
oczywiście po szkole obejrzałam Chuck'a zjadłam obiad i przejrzałam pocztę. Wchodząc na jeden portal plotkarski zauważyłam zdjęcia Kim Kardashian i byłam w wielkim szoku. Jakie ta dziewczyna ma teraz ciało :O ja ją zawsze kojarzyłam z latynoską o wielkim tyłku a teraz ....
nie mogę wyjść z podziwu jak teraz wygląda. Z drugiej strony jestem pod wrażeniem jej samozaparcia ponieważ widać że żeby schudnąć dużo ćwiczyła i to ćwiczeniom zawdzięcza taki wygląd. Obecnie wygląda tak:
Próbowałam znaleźć zdjęcie do porównania ale mi się nie udało znaleźć takiego które by oddawało tą różnice. 

xoxo. D.
do następnego :)

3 komentarze:

  1. Uwilbiam serial kardashianowie ;)) Racja wygląda na szczupeljszą ;) No u mnie w szkole też o testach, kartkówki i inne 'bzdury' haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie się podziewsz droga Domi? Czekam na nowy post ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam cię za słowo. Jesteś na diecie, ja obenie też. Co generalnie jadasz w ciągu dnia, jeśli można zapytać ;>>

    OdpowiedzUsuń