wtorek, 22 lutego 2011

I was born this way.

Oszalałam na punkcie nowej piosenki Lady Gagi :D Born This way.
bardzo mi się podoba a nawet zajebiście bardzo :))) mogłabym ja słuchać cały czas i  mi się jeszcze nie nudzi :P
owszem podoba mi się melodia ale lepszy jest tekst :
To nie ma znaczenia czy kochasz jego,czy głównie J-E-G-O
Po prostu podnieś swoje szpony w górę
Bo taki właśnie się urodziłeś, kochanie

Moja mama mówiła mi kiedy byłam mała
My wszyscy rodzimy się supergwiazdami
Ona kręciła moje włosy i kładła szminkę
Na lusterku jej buduaru
"Nie ma nic złego w kochaniu samej siebie"
Mówiła "On stworzył Cię idealną, kochanie"
"Więc głowa do góry, a zajdziesz daleko
Słuchaj mnie kiedy mówię..."

Jestem piękna na swój sposób
ponieważ Bóg nie popełnia błędów
Jestem na dobrej drodze kochanie
Taka właśnie się urodziłam

Nie chowaj się w żalu
Tylko kochaj siebie i już jesteś gotowa
Jestem na dobrej drodze, kochanie
Taka właśnie się urodziłam

Ooo tutaj nie ma innej możliwości
Skarbie Taka właśnie się urodziłam
Skarbie Taka właśnie się urodziłam
Ooo tutaj nie ma innej możliwości
Kochanie, taka się właśnie urodziłam
Jestem na dobrej drodze kochanie
Taka właśnie się urodziłam

Nie bądź nudziarą- tylko bądź królową
Nie bądź nudziarą- tylko bądź królową
Nie bądź nudziarą- tylko bądź królową
Nie bądź!

Pamiętaj, by być rozsądną
I kochaj swoich przyjaciół
Dziecko podziemi, raduj się swoją prawdą
W religii niepewności
Muszę być sobą, respektować swą młodość
Inny kochanek nie jest grzechem
Uwierz głównie J-E-M-U (hey, hey, hey)
Kocham moje życie i kocham ten kawałek i
Mi amore vole fe, yah (miłość potrzebuje zaufania, yah)

Jestem piękna na swój sposób
ponieważ Bóg nie popełnia błędów
Jestem na dobrej drodze, kochanie
Taka właśnie się urodziłam

Nie chowaj się w żalu
Tylko kochaj siebie i już jesteś gotowa
Jestem na dobrej drodze kochanie
Taka właśnie się urodziłam

Ooo tutaj nie ma innej możliwości
Taka właśnie się urodziłam
Taka właśnie się urodziłam
Ooo tutaj nie ma innej możliwości
Kochanie, taka się właśnie urodziłam
Jestem na dobrej drodze kochanie
Taka właśnie się urodziłam

Nie bądź nudziarą, tylko bądź królową
Nie ważne czy jesteś załamany, czy zawsze królujesz
Jesteś czarny, biały, beżowy czy Latynosem
Jesteś Libańczykiem, jesteś orientalny
Jeśli życie stwarza przeciwności
Skazuję Cię na wygnanie, znęca się lub drażni
Raduj się i kochaj siebie dzisiaj
Ponieważ kochanie, taki właśnie się urodziłeś

Nie ważne gej, hetero czy bi
Lesbijskie, transseksualne życie
Jestem na dobrej drodze, kochanie
Urodziłam się by przetrwać
Nie ważne czarny, biały czy beżowy
Latynoski lub orientalny
Jestem na dobrej drodze kochanie
Urodziłam się by stawić temu czoło

Jestem piękna na swój sposób
ponieważ Bóg nie popełnia błędów
Jestem na dobrej drodze kochanie
Taka właśnie się urodziłam


dziękuję tekstowo.pl za tekst :D uważam że taka gwiazda jak ona ma bardzo dużą siłę przekazu i pewnie ten tekst dotrze do wielu osób :) naprawdę jestem zdumiona że ten świat jeszcze nie zeszedł na całkowicie złą drogę i są tacy ludzie jak Gaga która śpiewa o naprawdę fajnych rzeczach :P

Dzisiejszy dzień jak każdy inny. Ja się zastanawiam kto mi połamał linijki ?!?! ja chce być dobra i wam pożyczam a wy takie chamy. ja sobie to zapamiętam :D jutro chyba nagrywamy nasz reportaż na temat "Prawda i kłamstwo w mediach" mam nadzieje że wszystko będzie git. tak wgl to prowadzę ten burdel :D muszę nauczyć się śpiewać Ciągle pada i będzie ciężko :d a teraz piszę z polskiego o literaturze w różnych epokach a dokładnie o pisarzach jacy w danym okresie pisali co jest dla mnie czarną magią :/ Basiu jak mnie jutro zapytasz wiedz że to nie am sensu :D w sobotę melanż i się odchamimy.
______________________________________________________________________________
Jeśli strach jest miara słabości, jestem bardzo słaba.
xoxo. D. 

1 komentarz:

  1. Na początku nie podobała mi się ta piosenka , ale jak przeczytałam jej tekst pokochałam ją .
    Każdy jest piękny na swój sposób. <333

    OdpowiedzUsuń