sobota, 19 lutego 2011

wczoraj w nocy byłam z mama w Rychwale po tatę (pow.koniński) wróciliśmy rano przed 6 jak ległam na łózko to wstałam dopiero ok 16 oczywiście obudziłam się wcześniej ale nie chciało mi się wychodzić z ciepłego łóżeczka :)
przejeżdżając przez Piotrków trybunalski zauważyłam nowy obiekt :P mianowicie Focus Mall, o 5 wątpię żeby było by otworzone więc nawet się nie zatrzymywaliśmy ale straszną mam ochotę tam pojechać :P 40 sklepów z ciuchami :< :)) zakupowy raj :P już się wręcz nie mogę doczekać kiedy będę mogła tam iść :P
bardzo ciesz się że zrobili tam wreszcie jakoś porządną galerie bo do tej pory nie było tam nic ciekawego. Jak będę się uczyła w Piotrkowie to chociaż będę miała gdzie robić zakupy :P a co do szkoły 21.03 jadę z Cyrklem i nie wiem kim jeszcze do Piotrkowa na dni otwarte do Technikum Kształtowania Środowiska a może wstąpimy do Focusa :) ah już się doczekać nie mogę :P
siostra ścięła włosy na krótko pewnie wygląda jak jakiś czop :DDD
ostatnio nie mam natchnienia pisać więc nie obiecuje że się wkrótce odezwę.
                                                                                                                                         xoxo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz