środa, 6 kwietnia 2011

35.

To już 35 post :) ale ten czas szybko leci :D
dzisiaj oczywiście zerwałam się z lekcji :P w poniedziałek i dzisiaj mieliśmy po 3,5 lekcji a i tak w pon uciekłam z jednej a dzisiaj z 1,5 ale naprawdę tak mi się nie chciało siedzieć w szkole że szok :D
cały dzień przebimbałam a teraz muszę przeczytać 4 rozdziały ewangelii św.Marka i Most z polskiego :< jutro konkurs czytelniczy ( książka ,,Tygrys i Róża" M.Musierowicz) a zapewne nic sobie dzisiaj nie przypomnę bo już nie zdążę, wiem jestem bardzo udana zamiast czytać streszczenie pisze posta :D Uważam że co się odwlecze to nie uciecze. Jutro mam klasówkę z chemii ale chyba na tej godz będę pisała konkurs a więc nie uczę się ( nie robię ściąg raczej).
Wczoraj w prognozie pogody mówili że będzie dzisiaj ładna pogoda a jutro jeszcze lepsza a wcale tak nie było i tylko tym ludziom w głowach mieszają :/
w niedziele przyuważyłam na 4fun.tv nową piosenkę Pewexa :P i strasznie mi wpadła w ucho, mogłabym nawet rzec że mi się podoba :D wiem, wiem usłyszeć to z moich ust to tak samo jak Zodiak na melanżu z ust Jędkera :D
Klik.
Taki jestem.. :D
Miało być zdjęcie ale nie będzie xD
xoxo. do następnego.

3 komentarze: