wtorek, 26 kwietnia 2011

Kate.

Hej :)
Ostatnio mnie długo nie było :P cóż takie życie na święta pełno sprzątania i gotowania (do czego zmusiła mnie mama). Były dni że od wstania miałam coś do roboty a gdy już kończyłam zazwyczaj był wieczór i jedyne o czym marzyłam to łóżko. Przyjechała również moja sistra więc nadrabiałyśmy czas w którym się nie widziałyśmy. Święta, święta i po świętach. Te 2 dni świąteczne baaardzo szybko zleciały. Były chwile miłe i te niemiłe też się zdarzy, cóż z rodziną podobno najlepiej wychodzi się na zdjęciach :P po świętach jakoś do kieszeni wpadło mi prawie 200 zł nawet nie wiem za co :D Kocham was babcie :) już 40 zł wydałam na bransoletkę i pierścionek które dzisiaj kupiłam w Piotrkowie ( jutro postaram się dodać zdjęcia). Przy okazji wreszcie ktoś mi udzielił pomocy w sprawie podania do szkoły, prawie cały miesiąc się z tym męczyłam a wystarczyło tylko zapytać w sekretariacie nie moja wina że mieszkam 66 km od Piotrkowa więc miałam to utrudnione. Dwie dziewczyny które się ze mną wybierają nie przywiązują do tego za dużej wagi więc na ich pomoc nie mogę liczyć.... A co do nich jedna miała iść na inny kierunek ale w końcu wybrała ten co ja i jestem very happy :D druga natomiast nie daje znaku życia więc pewnie zrezygnowała a taka pierwsza się oferowała że tam pójdzie aj.. W święta bratowa kolegi który również chodzi do tej szkoły stwierdziła że jak tam pójdziemy to nas cytuje zbałamuci :D ona to w tak komiczny sposób mówiła że tak strasznie chciało mi się śmiać ale wytrzymałam :P później przeniosła swoje zainteresowanie na moją siostre bo miała kilka profesjonalnych sesji zdjęciowych i tak strasznie jej zazdrościła że ma taki "piękne i cudowne" zdjęcia :DD ta dziewczyna jest wręcz boska jak popije xD
Ostatnio czytałam na papilocie o niejakiej Kate Upton. W artykule mówili że jest ona gruba a zrobiła karierę jako modelka  Victoria's Secret pomyślałam że kłamią i pewnie chuda no i po pierwszych dwóch zdjęciach nadal tak uważałam....

Gruba nie jest, taka w sam raz. Obejrzałam więcej zdjęć i zmieniłam zdanie ...


Na pierwszym juz widać że nie jest taka chudziutka, a drugie i trzecie to już całkowicie. Na drugim te 'obwisłe' piersi <bleee> gdy patrze na modelkę to mam ochotę zobaczyć ładne ciało, wzór do którego mogę dążyć. Na ostatnim ten photoshop aż rzuca się w oczy. 
Jeszcze piosenka na dziś i zmykam do lekcji. 

 
nie wiem czy to ta piosenka o którą mi chodziło ale tytuł się zgadza :P Do następnego postaram się jutro albo jeszcze dziś napisać.
xoxo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz