czwartek, 7 kwietnia 2011

Plan B.

Emka :)
Oczywiście zamiast się uczyć buszuję po necie :D co ze mnie wyrośnie to ja nie wiem xD
od powrotu do domu ze szkoły mam zamiar robić ściągi na biologie (od 16 minęło już trochę czasu ) i jakoś nie mogę się zebrać ale już mam plan :) Po napisaniu posta idę się dotlenić i do książek :P
Konkurs czytelniczy to ogólnie jakaś masakra :< pytania typu w jakim kubku pijała herbatę 'brata żony wujka córka' to trochę przesada ale co będzie to będzie. Najwyżej będę miała ostatnie miejsce i piękny dyplom :P
Po raz kolejny naszło mnie na ciągłe słuchanie Plan B :) boski zespół ^^ w każdym bądź razie bardzo lubię za teksty które według mnie są jak poezja i cała płyta The Defamation of Strickland Banks to jedna opowieść w kilku utworach. Trzeba wszystkie przesłuchać aby zobaczyć że każdy jest z każdym powiązany.
A teraz 2 moje ulubione single :

Polecam ^^
Kisiak w pysiak i do widzenia :D

1 komentarz:

  1. "Serial opowiada o grupce nastolatek. Pewnego dnia jedna z nich ginie w niewyjaśnionych okolicznościach. Po roku reszta dziewczyn zaczyna dostawać dziwne wiadomości. Okazuje się, że dziewczyny ukrywają pewną tajemnicę... " Polecam. Warto ;) Ja też mam zamair się uczyć i na tym się kończy. Ciekawe jak ja napisze te testy ;((

    OdpowiedzUsuń