wtorek, 19 kwietnia 2011

Hej.
Już wczoraj napisałam notkę ale prądu nie było przez chwile (25 min) i już mi się później odechciało pisać drugi raz posta.
Zacznijmy od początku :D w czwartek zaspałam na autobus i musiałam dzwonić do wujka aby zawiózł mnie na egzamin (jęz. obcy) akurat miałam szczęście bo byli rano na spowiedzi i już nie spali a więc w 15 min był pod moim domem. Zdążyłam ubrać się, ogarnąć włosy i umyć zęby :D w piątek byłam w mieście ponieważ na 14.30 miałam wizyte u ortodontki (właściwie to przyjęła mnie o 18.30 ponieważ jej asystentka pomyliła godziny). W sobotę byłam natomiast na zakupach gdyż 16 kwiecień to Dzień Zakupów z Glamour :) tyle że nic nie kupiłam, sama jestem w szoku z zakupów bez zakupów :< Całą niedziele opierdzielałam się :P Wczoraj i dziś szkoła a jutro Dzień otwartych drzwi w I LO (szkoła z mojego planu awaryjnego). Tak wgl to nasza nauczycielka informatyki nie ma najwyraźniej ochoty aby wysłać zgłoszenie do "mojej" szkoły i plan awaryjny staje się bardziej realny, ale ja nie odpuszczę tak łatwo. Jutro pójdę jeszcze raz do szkoły i jej powiem żeby wysłała wreszcie to zgłoszenie a jeśli nie to moja mama zaproponowała mi że może przyjść do szkoły i zrobić burdę :D szczerze jestem pewna że niezłą awanturę by zrobiła :P noo ale niestety jak mają zamiar mnie lekceważyć to niech sobie nie myślą że ujdzie im to na sucho.
Ostatnio całkowicie jaram się Czesławem Mozilem :D jego muzyka jest boska wręcz ^^


Bardzo lubię też jego duet z WdoWą :P (której też jestem fanką )

1 komentarz: