wtorek, 5 kwietnia 2011

Hej :)
Dawno się nie odzywałam ponieważ miałam sporo trudności z netem :/ już jest git i mam nadzieje że posty będą codziennie :P
Ogólnie to obecnie mam rekolekcje, rano kościół później szkoła do 13 i całe popołudnia wylegiwania się :D(dzisiaj na szczęście nie mieliśmy lekcji a więc soczyłam na krótkie zakupy.) mam ostatnio straszne parcie na spanie xD cały czas chce mi się spać i ciągle ziewam ... co najgorsze jak się położę to nie usnę albo zaraz się budzę ach ten mój organizm :/
a co do tych zakupów, kupiłam białą koszulkę z żabotem (takim małym). Nie za bardzo lubię koszule i bardzo oficjalny styl więc próbuje go przełamywać lajtowymi rzeczami. Zresztą nikt nie mówił że wymagana jest biała koszula i czarna spódniczka.
wczoraj byłam na spacerze z Dagą i miałyśmy duży problem z przejściem drogą miedzy stawami :D pełno kopulujących żab :< xD niektórzy ludzie mają naprawdę fajne miny jak ich coś dziwi :DD
zdjęcia nie będzie.
wysyłam zgłoszenie do szkoły, trzymać za mnie kciuki aby mnie przyjęli :p
xoxo.

1 komentarz:

  1. Ja też ostatnio mam coś na spanie, ale nie moge zasypiać, bo później jak się obudze to czuje się zmęczona ;] Już wysyłałasz podania do szkół? Myślałam, że to troche później. Życze powodzenia, na pewno się dostaniesz ^^

    OdpowiedzUsuń