poniedziałek, 17 stycznia 2011

.

Dziś była taka piękna pogoda a ja musiałam do 15 siedzieć w szkole :< eh :/ dobrze że chociaż gdy wracałam do domu jeszcze słonko świeciło.
dzisiaj spotkały mnie dwa pozytywne zaskoczenia :D mianowicie 4 z polskiego i niemieckiego gorzej z chemią i fizyką z których mam 3 :/ cóż tak to jest jak się nie uczy ale w następnym półroczu ja to zmienię ;p trzymajmy za mnie kciuki ^^ :D
właśnie siedzę sobie popijając sok marchwiowy (bardzo dobry na polepszenie kolorytu skóry, jeśli ktoś chce mieć żółte ręce :D ) i zastanawiam się od czego zacząć naukę ;/ muszę pouczyć się dat z historii, pojęć na klasówkę z religii i matematyki, no i chyba chemii oraz przypomnieć sobie jak się piszę rozprawkę. Oj będzie ciężko ale moje motto brzmi 'jak ja nie dam rady to kto da ?! ' :D nie ma to jak ataki głupoty w najmniej chcianym momencie :/ whatever.
w sobotę tzn. Choinka :D jako trzecioklasistka trzeba pokazać się z jak najlepszej strony i tu mamy problem :/ nie mam się w co ubrać muszę jechać na zakupy bo jak będę odstawała od reszty znajomych to będzie chujnia :/ i mam nadzieje że siostra przyjedzie na weekend i przywiezie mi buty które kazałam jej kupić (niestety u mnie w okolicy nie ma Deichmanna nad czym bardzo ubolewam) < a co do tych butów :D jedna 'artystka' z Jaka to melodia? miała identyczne :D > a oto one :
w rzeczywistości wglądaja lepiej. wiem bo przymierzałam tylko wtedy nie byłam pewna czy chce je mieć.
 muszę jeszcze odżywić włosy maska Wax i zrobić paznokcie . nie wiem jak udami mi się to wszystko zrobić. 
postaram się jeszcze zrobić jakiś imprezowy outfit dzisiaj :D  

1 komentarz: