czwartek, 27 stycznia 2011

dzisiaj był mały przypał:d a dokładnie niedopał :DDD
wczoraj w sql egz. próbny z część matematyczno-przyrodniczej później zakupy z Cyrklem :) zakupiłyśmy okulary których zdjęcie zamieszczę gdzieś poniżej. Ogólnie lajt i to spory lajt. Czilałtuje się na czczo :DD i jest git. jutro ostatni dzień przed feriami :) hura :D będę miała tyle czasu na robienie outfitów ^^ :D jestem taka szczęśliwa ze szok :) nie tyle szczęśliwa co duma mnie rozpiera :)wiem głupia jestem ale to naprawdę ważna dla mnie sprawa :P jutro ostatni dzień w szkole ale wcale nie lajtowy :/ testy próbne z niemieckiego ale chuj z nimi przecież teraz nie powtórzę całej mojej 6-letniej nauki. muszę oddać moja prace z biologii z której dostałam bankę ale nie dlatego że źle ją napisałam, nie przyszłam na lekcje w takim układzie to niesprawiedliwe.
suka sąsiadki ma cieczkę :< :D Boże daj trochę spokoju!!!!
 a teraz zdj. nowych okularków ;p

 
a teraz z prośby Mileny ;p zdjęcie butów które niedawno nabyłam  
to ostatnie to zdj z netu dla porównania z rzeczywistością :P na drugim widać że są użytkowanie z powodu wytartej tej skórki w środku ;p 

                                                                   xoxo. Do następnego :** 

2 komentarze:

  1. Te okulary są boskie. :D
    Na twoich zdjęciach te buty wyglądają lepiej. :) Ogólnie fajne , ale ciekawe jak wyglądają w rzeczywistości .. hmm. ?:D:D

    OdpowiedzUsuń