środa, 19 stycznia 2011

.

Pruszy śnieżek i jest zajebiście :)
Jak ja lubię wracać do domu przed 13.30 :) mogła bym tak zawsze ale cóż życie nie jest tak świetne ;p
gdy tylko zdarzyłam włączyć komputer była chwilowa <ponad godz. :/ > przerwa w dostawie prądu :< a tak się napracowałam przy jednym outficie, moja praca poszła na darmo ;/
w końcu muszę  zmusić się do przeczytania folwarku zwierzęcego ale jakoś wgl nie mogę znaleźć do tego natchnienia. Choć idę jutro najprawdopodobniej dopiero na 3 lekcje to i tak muszę się nauczyć wreszcie tych nieszczęsnych dat z historii, trójpodziału z wosu i napisać prace o wymarzonym zawodzie.
jadę jutro na zakupy muszę coś kupić na 'zabawę' w szkole a dokładnie mam w zamiarze kupić zakolanówki i koszulkę bo resztę do mojej stylizacji którą ma w głowie już mam.
Piosenka na dziś
http://www.youtube.com/watch?v=X85UUDhZaCw

przygotowałam 2 outfity. Jeden bardziej rockowy i imprezowy natomiast drugi bardziej softowy.

 Torebka- DKNY
buty- bucikowo.pl
koszulka- Alexander Mcqueen <3
spodnie- Rag&Bone
kurtka- Topshop
zegarek- Marc by Marc Jacobs

 torebka- Gucci
buty - Alexander Mcqueen
koszulka- Stradivarius
spodnie- J.Brand
zegarek- Stradivarius
choć te dwa zestawy są całkowicie inne od siebie, oby dwa chętnie bym założyła. to znaczy ze mój 'styl' nie jest jeszcze określony?bardzo możliwe.

1 komentarz: