poniedziałek, 24 stycznia 2011

Dzień jak co dzień .
choć dowiedziałam się czegoś co chciałabym wykrzyczeć całemu światu jednak osoba która mi to powiedziała zabroniła mi tego komukolwiek powiedzieć no cóż muszę to dusić w sobie :d w szkole cyrk związany z sobotnia impreza na której ktoś oberwał po mordzie ktoś się opiła ktoś pokłócił a ktoś zwymiotował :D później pożar u sąsiadki szkoły. z okien sali informatycznej doskonale widać było całą akcje 'gaśniczą'. jestem z siebie dumna dzięki mnie o tym pożarze dowiedział się jeden z wnuczków tej kobiety. oczywiście po 10 min był na miejscu i pomagał innym. Ja też chciałabym mieć tak wielką rodzinę która właśnie w takich momentach mogła by pomóc.
jutro testy próbne cześć humanistyczna. nie uśmiecha mi się to za bardzo ale nic nie poradzę, zresztą nie jestem taka zła z polskiego i historii, może jakoś pójdzie a w piątek już ostatni dzień ^^ żyje tą myślą.
miałam oglądać 'W środku tańczę' na tvn7 ale musiałam dodać notkę :D nie no żart tak na serio to musiałam napisać pracę o wymarzonym zawodzie który zmyśliłam :DD
całe popołudnia chodzę po domu w nowych butach :d uczę się na nich chodzić bo są niebotyczne :D już opanowałam  miarę chód bo nogi mi się już tak bardzo nie krzywią :D ale za to jak je zdejmuje wieczorem to prawie mi stopy odpadają :/ z drugiej strony warto się trochę pomęczyć bo na nóżkach wyglądają zabójczo ;) jestem psychiczna żeby dla wyglądu się tak katować wiem xD
w pokoju 15 stopni C a ja siedzę sobie z termoforem an kolanach, w słuchawkach rozbrzmiewa Honorata Skarbek&Shot- to nie to. choć nie nieziemsko jej zazdroszczę to ta piosenka mi się naprawdę podoba.
Sorry nie mam czasu zrobić żadnego out fitu .
                                                                                                           xoxo. Do następnego :**

1 komentarz: