poniedziałek, 17 stycznia 2011

Outfits.

Jakoś nie mogę znaleźć motywacji aby zacząć się uczyć ;/
przygotowałam tyć  imprezowych stylizacji.
łaaa :D mój pierwszy samodzielny outfit :)
body,spódnica - Allegro
buty - Daichmann
kurtka - Topshop


leginsy- Alexander Mcqueen
koszulka,marynarka - Topshop
buty - Jimmy Choo
torebka - Proenza Schouler.

Narazie zdarzyłam zrobić te dwa zestawienia ale gdy tylko znajde wiecej czasu i miejsca na dysku :D coś wykombinuje. Proszę się nie kierować markami lub projektantami od których są te ciuch, to tylko przykłady.
                                                                                                                  xoxo. Dobranoc :)

3 komentarze:

  1. Ten 2 jest prze.
    Chociaż zmieniłabym leginsy.;P
    A w tym pierwszym kurtka jest cudowna. <333

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiadomo bo ja robiłam ;p :)
    widzę że wolisz bardziej kolory 'ziemi' :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm. To nie jest wykluczone. :p

    OdpowiedzUsuń