niedziela, 6 marca 2011

eloo :)
prawie cały dzień przesiedziałam przed komputerem, buszując po internecie i grają w zacinające się The Sims 3, na pewno gdyby ładnie chodziły mniej bym spędziła na tym czasu. właśnie jestem w trakcie pisania charakterystyki porównawczej M. Borowicza i A. Radka- bohaterów Syzyfowych prac których nie przeczytałam. Mama robiła ciasto tak się nakręciłam że będę mogła sobie zrobić popołudnie z herbatką i czymś słodkim na czytaniu damskich pisemek a tu wszystko mi popsuła wzięła przepis od jakiejś koleżanki i smakowało to jak rozrobiona margaryna na biszkopcie :/ fuu. no nie wyszedł jej ten krem i to jest fakt. Ostatki spędziłam w domu a to również przez mamę która mi nie pozwoliła wyjść w piątek. Dobrze że już od września nie będę z nią mieszkała i będę miała wolną rękę. Chociaż na tygodniu popołudniami będę mogła sobie wychodzić gdzie chcę i o której chcę wracać. Drzwi otwarte już za 2 tygodnie :) nie mogę się doczekać bo z tego co wiem nie jedziemy we dwie i skoczymy do kina. Chciałabym obejrzeć Sale samobójców podobno fajny film więc warto obejrzeć. Zmykam na X Factory a teraz jakiś outfit aby urozmaicić ten post :)
xoxo. D.

4 komentarze:

  1. No i jest post ;) Czemu już nie bd mieszkać? Jeśli można zapytać ;p Ja drzwi otwarte mam 19 kwietnie i narazie jedna os. pojedzie. Dzisiaj bd dziewczynom dupe truć, aby zaczeły się pytać. Ja mam the sims 3, ale na laptopie mi nie działają. Znaczy chwile pograją i ciach zawiesza się. Jedynie to moge grać tylko u brata na komputerze, a szkoda ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. haha. ;d słyszałam już o tym cieście.;d
    ładnie , ładnie.;d

    OdpowiedzUsuń
  3. oj czasem też chciałabym wyprowadzić się z domu.

    ciągłe zakazy i rozkazy,a to dlatego że jestem najstarsza z rodzeństwa.

    dodaje do OBS i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw !
    Świetny blog.
    Zapraszam może Ci się spodoba :-)
    :-)

    OdpowiedzUsuń