środa, 30 marca 2011

Hejka :P
Dzień minął szybko :P może dlatego że prawie wszystkie lekcje grałam w simsy na telefonie :D u mnie w klasie jest normalnie mania, każdy w coś gra :D z biologii zarobiłam 3 i 5- więc jest git :)
w piątek ma być wywiadówka z uczniami i rodzicami o 13.30 aż się boje co ta dyrektorka wymyśli :P może chociaż powie coś pożytecznego i ustali kiedy będzie wycieczka :D chodzą słuchy żę pojedziemy na 3dniową wycieczkę w góry ^^ ale będzie hardcore :D
Jutro jedziemy do Kielc i niezmiernie się cieszę bo ominą mnie 2 klasówki na które bardzo mi się nie chce uczyć baa nawet mi się nie chce zajrzeć do książek :/ szczerze potrzebuję wyrwać się z troszkę z tej rutyny szkoła-dom-nauka-sen-szkoła. Jeszcze do tego będziemy szli w rekolekcje do szkoły a ja się już cieszyłam że będę mogła wyczilałtować się przed tymi całymi egzaminami ...
tym pesymistycznym faktem kończę swą notatkę i spróbuje ją 'udekorować' jakimś zdjęciem.

2 komentarze:

  1. No te simsy, właśnie je odinstalowałam. To jest zło. Właśnie pytała się mnie kiedyś co się robi na takich dniach otwartych. Właśnie jak było. Bo nie pamietam czy była taka nnotka ;)

    OdpowiedzUsuń