piątek, 6 maja 2011

47.

Hejka:) Dzień minął baardzo szybko. Miałam dzwonić dzisiaj do "mojej" szkoły ale ona zadzwoniła do mnie :D akurat na biologii, po lekcji oddzwoniłam i wszystko wyjaśniłam bo były mały problem. Ogólnie w szkole zaczyna się źle dziać, szczerze boje się... to moje subiektywne odczucia więc i tak nikt nie będzie mógł mi pomóc bo po pierwsze nie będzie wiedział jak a po drugie chyba nie chce pomocy. Bez sensu...
Chciałabym przybliżyć sylwetkę niejakiej Leighton Meester :) Moja ulubiona bohaterka Plotkary :P ( Ed jest bohaterem żeby nie było że kłamie :P) Zdecydowanie bardziej przypadła mi do gustu niż ta cała Blake Lively (jakoś jej nie lubię ).
Leighton jest na 16. miejscu "Najseksowniejszych kobiet świata". Według mnie to dobra nota a nawet bardzo dobra :) Kilka zdj:




Osobiście uważam że najlepiej wygląda w makijażu takim jak na zdjęciu pierwszym lub podobnym.
Cała sesja dla Rolling Stons jest nieziemska ^^ w każdym bądź razie bardzo mi się podoba :P

Polecam bloga Kasi Tusk :) Mi się podoba. Nie jest tak hmm <myśli> przereklamowany jak blog Honcii xD Która sama sobie komentuje posty :DDD
Miłego dnia :*
Korzystajcie z jutrzejszej pogody ponieważ niedziela i poniedziałek mają być brzydkie :P
xoxo.

2 komentarze:

  1. Honcii to znaczy Honoraty Skarbek. Skąd wiesz, że sama sobie komentuje posty? xd
    A ta dziewczyna jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koleżanka mi mówiła że napisała sobie komentarz "a mi się podoba ta piosenka Hon" ale zapomniała się wylogować :P

    OdpowiedzUsuń