piątek, 13 maja 2011

51.

Witam.
Właśnie wróciłam z trasy. Jestem zmęczona w chuj a rano jeszcze byłam złożyć podanie do ogólniaka (mój plan B). Udało mi się wpaść do Tesco z duużym działem 'ciuchowym' no i oczywiście z pustymi rękoma nie wyszłam :P Zakupiłam kapelusz :) słomiany z wstążką w panterkę :P Co ważne kosztował tylko UWAGA 17,50zł. Gdy chciałam kupić podobny w H&m kosztował 49 zł więc ubiłam niezły interes :D Starszniasto mi się podoba ale trochę teraz żałuję że nie wzięłam innego który byłby  bardziej uniwersalny. Najwyżej ten komuś opylę :p Jutro postaram się dodać zdjęcie:) Kupiłam też Colgate MaxWhite ONE za 6,29zł (!!!!),a ostatnio gdy patrzyłam jej cenę kosztowała 11,49 zł więc również na tym nieźle wyszłam. A swoją drogą jestem ciekawa czy rzeczywiście wybieli moje zęby o jeden odcień w jeden tydzień :)
Zmykam umyć zęby i kimać :D
Miłego wieczoru :)

1 komentarz:

  1. Ja wysłałam podania do 2 szkół w okolicy, a do Poznaia jakoś w przyszłym tyg. No, no to zaszalaś... Napisz później czy rzeczywiście ci wybieliło ;))

    OdpowiedzUsuń