wtorek, 24 maja 2011

Hej. mam problem z netem więc będę dodawała notki z telefonu a co z tego wynika zdjęć nie bedzie. w szkole lajt chociaż mogłoby być lepiej jeśli miałabym 4 z chemii fizyki i niemieckiego miałabym pasek na koniec roku, z 2 pierwszych może bym wyciągnęła ale niemiecki nie da rady nie jestem uzdolniona lingwistycznie. zresztą musiałbym mieć 5 z wf :/ a to jest mało możliwe ba to jest nierealne. w czwartek wywiadowka i podobno mają rozdawać listy które pisaliśmy na polski Jak dla mnie to głupota ale spoko niech robią co chcą.
postanowiłam ostro się wziasc za siebie ale nawet mi się nie chce ruszyć żeby ćwiczyć. nie jadłam kolacji z czego jestem dumna :p a wracajac do jedzenia przeszłam na dietę bananowa. stosowałam ja rok temu i pomogła mi. wtedy (wraz z ćwiczeniami) schudlam 3 kg w niecałe 2 tyg tak się ucieszyłam że w ciągu nastepnego miesiac przytylam 4 kg (czyli wazylam 1 kg więcej niż przed dieta). Ogolnie dla mnie ta dieta była bardzo dobra bo lubie słodkie zresztą nie Bylam głodna bo w daniach są płatki owsiane które dłużej się trawia a poza tym nie czulam się ciężko. biorąc przykład z blogerki Darii podam swoje wymiary przy wzroście 171 cm i wadze 65 kg (już niedlugo :p) mam 90 w biuscie, 64 w talii i 94 w biodrach. do tego zmierzylam udo i aż mi wstyd :D mam 57 cm :< mam zamiar jutro zaczac ćwiczyć i tak przez najbliższe 2 tyg a Dokladnie 12 dni bo na nastepny weekend przyjeżdża reszta rodziny a to mnie krępuje gdy patrza jak cwicze lub chociaż zerkają udając że chcą np wziasc jakąś ksiazke z regalu stojącego u mnie w pokoju.
przepraszam za chaotycznosc ale nie widzę całego tekstu i nie wiem co już pisalam:D miałam ogladac kubę w. ale chyba Ide spać. do nastepnego :*

1 komentarz: