niedziela, 8 maja 2011

48.

Witam wszystkich :)
Wczoraj wieczorem byłam na imieninach u dziadka/ urodzinach cioci :) Oberwało mi się 50 zł jak zwykle za nic :D
liczyłam na to że mama kupi mi kurtkę i spodnie ale kurde chyba będę musiała sama sobie kupić i moje 180 zł które odłożyłam na tatuaż pójdzie się jebać... jak mnie strasznie denerwuje że nie mam własnych pieniędzy tylko wszystko muszę uzależniać albo od rodziców, starszej siostry lub dziadków. Z chęcią znalazłabym sobie jakąś prace, tylko jest jeden problem, nie jestem pełnoletnia. Może jak będę w Piotrkowie to uda mi się znaleźć jakąś dorywczą prace np. roznoszenie jakiś ulotek albo pilnowanie dzieci, cokolwiek byle bym miała własną kasę. Ewentualnie znów zostanę konsultantką Oriflame, ale w ten interes to trzeba bardzo dużo energii wkładać a zapewne na pierwszym roku nie będę miała jej już za dużo po zmianie "klimatu". Mam nadzieję że znajdę jakieś wyjście.
Piosenka na dziś Klik !!
Inspiracje :


Zmykam na koncert Lady Gagi na HBO ^^
Do następnego :*

1 komentarz: