czwartek, 5 maja 2011

Wtf ? :D

Hejka :)
Jestem przepełniona takim jakiś cudownym uczuciem :D aż mnie roznosi od środka :P ile może zdziałać jeden uśmiech, jedno 'Cześć' :) mniejsza o większość. 
nie byłam w szkole, musiałam jechać na RTG szczęki. Potrzebne to jest mojej ortodontce do 'ustalenia planu leczenia'. 
Po ataku zimy temperatura nie wzrosła zbytnio :/ zimno, wieje i czasami pada :< jak ja nie lubię takiej  "niezdecydowanej" pogody. Jak ma padać niech pada a jak ma świecić słońce to niech wreszcie świeci.
Mam zamiar zacząć ćwiczyć Aerobiczną 6 weidera aby wypracować sobie ładne mięśnie na brzuchu gdyż na grubym cielsku mój tatuaż nie będzie ładnie wyglądał :P (strasznie jestem nakręcona na jego punkcie :D ) Zapewne mój słomiany zapał szybko się skończy ale może znajdę jakąś motywacje (bynajmniej taką że nie będzie mi się chciało zaczynać od nowa). 
Teraz 2 piosenki które mnie bardzo dobrze nastrajają i utrzymują ten boski stan :) to chyba nazywa się szczęście :D

wtf ? :D
Zmykam oglądać Prosto w serce i kręcić przy okazji hula hop ( bardzo dobre ćwiczenie a hula hop kosztuje 5,5 zł w sportowym :P 15 min i 200 kcal z głowy )
Miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz